ELEFTERIJA - wolne forum Polaków na Cyprze


#1 2010-07-14 17:42:23

thekla

Użytkownik

Kolejny szczyt niekompetencji

Kupiłam bilet w LOT-ie dla siebie i 7 letniego brata, z Pafos do Warszawy . Wylot 14.07 o godz.2.30 z Pafos. O 24.30 odprawiłam bagaż i otrzymałam info, że samolot jeszcze nie wyleciał z Polski i opóźnienie wynosi minimum 4 godziny. W związku z tym , że byłam z dzieckiem pani duty officer powiedziała żebym jechała do domu bo bez sensu jest siedzieć i czekać na lotnisku tym bardziej, że opóźnienie może się zwiększyć. Z lotniska do domu mam dystans  15 minut jazdy samochodem. Uprzejma pani wzięła ode mnie numer telefonu komórkowego i stacjonarnego obiecując zadzwonić gdyby samolot miał lecieć jeszcze później cobym się nie fatygowała ponownie z dzieciakiem. O godzinie 5 rano zadzwoniła z pytaniem gdzie jesteśmy, odpowiedziałąm, że w domu. Pani poinformowała mnie, że właśnie zamknęli bramki i samolot zaraz startuje. Wkurzona pytam co jest grane, czemu nie dzwoniła wcześniej, stwierdziła, że przecież dzwoniła. Poprosiłam żeby czekali 15 minut , więc zaczęła wrzeszczeć, że kto ja żeby na mnie czekać itp. Po czym- typowo po cypryjsku- rzuciła słuchawką. Wskoczyliśmy z rodzinką w samochód, w 15 minut byliśmy na lotnisku. Oczywiście wspomniana pani - Joanna Kyriakou- wciskała nam kit , że przecież dzwoniła do nas uśmiechając się bezczelnie .
Jedyne co mogliśmy zrobić to odebrać bagaże, głupia pizda roześmiała się nam w twarz twierdzą c , że możemy sobie składać skargi i co tam chcemy do LGS , którego jest przedstawicielem, a w ogóle to możemy jej naskakać bo i tak nic nie możemy.
I wierzcie mi, że miałam ochotę wskoczyć za kontuar i chwycić ją za te sztuczne kłaki.

Od godziny 24 do 3 rano na tablicy był napis, że samolot leci o czasie. To samo było w internecie, półtory godziny wisieliśmy na telefonie wysłuchując debilnych muzyczek, usiłując dodzwonić się do naszego wspaniałego LOTu po jakąkolwiek informację.

A dzisiaj od rana usiłujemy pogadać z kimkolwiek, a nie z jakąś konsultantką, która guzik wie i jej jedynym zadaniem jest spławianie klientów.

Nie puścimy tego płazem, nawet jak nam się przyjdzie sądzić o odszkodowanie i zadośćuczynienie, o rezultatach Was poinformuję.

Offline

 

#2 2010-07-15 16:22:27

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

ta Kyriakou to Polka?
Polki zazwyczaj nie noszą sztucznych kłaków na Cyprze i bez tego jest już gorąco.....

a swoją drogą można było skontrolować samemu dzwoniąc na lotnisko...choćby po dwóch godzinach, czy aby nic się nie zmieniło
z Cypryjczykami to różnie bywa....

Thekla słownictwo w pewnym momencie Twojego postu rodem z rynsztoka
mozna było napisać głupia koza, krowa ......itd

Offline

 

#3 2010-07-15 19:11:19

me olvidaras

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

Szanowna Maryno...
przepraszam jakie ma znaczenie jakiej ktoś jest narodowości?
czy jest to Polka,czy ktoś z Doliny Muminków-nie dziwie się wściekłości thekli

sztuczne kłaki? to równoznaczne,że komuś jest gorąco?
jesteś tego pewna? znam kilka Polek,które na Cyprze noszą sztuczne kłaki.
wydaje się,że wiesz wszystko na każdy temat.

oczywiście,że można było zadzwonić i "skontrolować".
można też było dzwonić co kilka minut,ale po co?
czy pani odpowiedzialna za kontakt telefoniczny nie bierze przypadkiem pensji,
za min. tego typu "ciężką pracę"?

i na koniec jeszcze jedno.
"słownictwo rodem z rynsztoka"
link do jednego słownika już wkleiłaś.
słowniki to Twoje hobby?
może zostaniesz nadwornym cenzorem WOLNEGO FORUM?

Offline

 

#4 2010-07-15 20:19:05

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

przez tydzień obiadu nie będzie
stołówka na mieście....
dobranoc

Offline

 

#5 2010-07-15 20:26:36

me olvidaras

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

Maryno U.

Jako znany cenzor i komentator-nie tylko WOLNEGO FORUM,powinnaś zauważyć,
że temat nie dotyczył obiadów,stołówek,a nawet życzeń dobrej nocy.

Offline

 

#6 2010-07-16 15:41:25

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

dobrze, to może warto wspomnieć,że pod opieką Thekli oprócz brata miało również lecieć inne dziecko, tzw UM.

Zarówno Thekla ze swoim bratem, jak i UM pojechali sobie do domów

warto wiedzieć, że rodzina UM-a / który nie był w jednym domu z Theklą/ odebrała telefon od pracowników lotniska i dostarczyła dziecko na czas a Thekla nie,

czy pracowniczka lotniska ze sztucznymi kłakami zadziałała losowo? nie sądzę.....

czy nie zadzwoniła do Thekli na czas??

Tego nie wiem,



a emocje czasem warto hamować, bo nigdy nie jesteśmy pewni , kto czyta to forum......
może akurat mąż wspomnianej pracowniczki lotniska w Pafos...

Offline

 

#7 2010-07-16 23:00:13

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

rozmawialam z koleżanką która pracuje na lotnisku
dla niewtajemniczonych UM oznacza dziecko do 12 go roku życia, lecące bez opieki
jedynie pod opieka osób trzecich

piszę tego posta, bo znajomy zadzwonił i sie przyczepił,ze nie wytłumaczyłam
hm

Offline

 

#8 2010-07-17 05:57:00

kobra

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

"warto wiedzieć, że rodzina UM-a / który nie był w jednym domu z Theklą / odebrała telefon od pracowników lotniska i dostarczyła dziecko na czas a Thekla nie,"

....a ja jestem bardzo ciekawy,dlaczego rodzina UM-a ,będąc już na odprawie na lotnisku nie zadzwoniła do Thekli,widząc ze jej nie ma.Tym bardziej ze mieli jej powierzyć dziecko pod opiekę, w czasie lotu?



.... i dlaczego Thekla pominęła ten fakt w swoim poście?

Offline

 

#9 2010-07-17 08:36:39

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

Kobra bardzo dobre pytanie i słuszna uwaga

może dlatego, że za UM-a się płaci
to ich standardowa lotniskowa usługa, więc Thekla nie była już potrzebna....

Offline

 

#10 2010-07-17 08:38:27

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

poza tym kto odprawia swoje bagaże i jedzie potem do domu?

Offline

 

#11 2010-07-17 09:02:08

me olvidaras

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

dobrze,że "wyjaśnienie poleciało"
nie każdy wie co to jest UM

moim zdaniem,że ktoś coś pomija w poście-to jego prywatna sprawa
nie powinno nikogo interesować nic co tyczy relacji rodzinnych,albo koleżeńskich osoby piszącej post
a kto odprawia bagaże i jedzie do domu?
może ten,komu mila pani powie,że lepiej jechać do domu?

Offline

 

#12 2010-07-17 12:54:10

gabrielek

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

Sprawa jest prosciutka jezeli sie posiada odowiednie informacje o prawach pasazerow, ktore niestety sa skrupulatnie ukrywane przez organizatrow przelotu i linie lotnicze.

Pisze na form poniewaz jest to istotne dla nas wszyskich podrozujacych samolotami.

W przypadku Thekli nalezy sie inny lot w dogodnym terminie lub zwrot naleznosci (opoznienie 3 godz.)
oraz odszkodowanie 2 razy po 400 euro  (odmowa przyjecia na poklad) do wyplaty natychmiast
i wystarczy tylko wypelnic formularz (nie trzeba specjalnej skargi)
plus w oddzielnym pismie zadanie zwrotu dodatkowych poniesionych kosztow oraz na podstawie zlozonego formularza pozew cywilny o zadoscuczynienie finansowe np. za popsuty humor i narazenie na swojego stres psa (jezeli sie posiada)

A mianowicie:

-z regulaminu PLL LOT
ARTYKUŁ 10 NIEREGULARNOŚCI W PRZEWOZIE
10.1.
Rozkład lotów może ulec zmianie, przy czym przewoźnik zobowiązany jest powiadomić o takiej zmianie indywidualnie pasażerów, którzy wykupili już bilety na rejsy, których dotyczy zmiana rozkładu, co nie uchybia prawu tych pasażerów do żądania rekompensat z tytułu nieregularności przewozów  na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 261/2004.
10.2.
W przypadku odwołania lub opóźnienia lotu, a także w przypadku odmowy przyjęcia na pokład
pasażerom przysługują uprawienia określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 261/2004
,

Czyli np. jezeli handling agent informuje cie ze opoznienie jest 4 godz. a akurat masz sraczke mozesz spokojnie siadac na kibel na 4 godziny, a twoim obowiazkiem jast jedynie byc dostepnum pod nr telefonu podanym przy rezerwacji. Przwoznik natomiast jest odpowiedzialny za to zeby kazda informacja o zmianie czasu odlotu dotarla do ciebie w pore i n d y w i d u a l n i e i wrazie potzreby to on ma obowiazek udowodnic , ze cie poinformowal.

-Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 261/2004.

(17) Pasazerom, których loty sa opóznione o okreslony czas, (3 godz. na trasie powyzej 1500km)  powinni oni miec mozliwosc rezygnacji ze swoich lotów iotrzymania zwrotu za bilety albo kontynuowania podrózy na
satysfakcjonujacych warunkach.


(20) Pasazerowie powinni zostac w pełni poinformowani o ich prawach wynikajacych z
odmowy przyjecia na pokład oraz odwołania lub duzego opóznienia ich lotów, tak by
mogli skutecznie korzystac z przysługujacych im praw.

Artykuł 14
Obowiazek informowania pasazerów o przysługujacych im prawach

1. Obsługujacy przewoznik lotniczy dba o to aby w punkcie odpraw pasazerów była
umieszczona w miejscu widocznym dla pasazerów czytelna informacja zawierajaca
nastepujacy tekst: "Jezeli odmówiono Panstwu przyjecia na pokład lub Panstwa lot został
odwołany lub opózniony o co najmniej dwie godziny, mozecie Panstwo poprosic obsługe na
stanowisku odpraw lub w punkcie przyjec pasazerów na pokład samolotu o tekst okreslajacy
przysługujace Panstwu prawa, w szczególnosci w odniesieniu do odszkodowania i naleznej
Panstwu pomocy".

2. Obsługujacy przewoznik lotniczy, który odmawia przyjecia na pokład lub odwołuje lot
wrecza kazdemu pasazerowi, którego to dotyczy pisemna informacje o przepisach na temat
odszkodowania i pomocy zgodnie z niniejszym rozporzadzeniem. Wrecza równie7
odpowiednia informacje ka7demu pasa7erowi dotknietemu opóznieniem o co najmniej dwie
godziny. Pasa7er otrzymuje równie7 pisemna informacje o sposobach skontaktowania sie z
wyznaczonym organem krajowym, o którym mowa w art. 16.

widzieliscie  kiedys gdzies takie informacje na lotnisku ????

Artykuł 4
Odmowa przyjecia na pokład

3. W przypadku odmowy przyjecia pasazerów na pokład wbrew ich woli, obsługujacy
przewoznik lotniczy niezwłocznie wypłaca im odszkodowanie, zgodnie z art. 7 i udziela
pomocy zgodnie z art. 8 i 9.

Artykuł 7
Prawo do odszkodowania

1. W przypadku odwołania do niniejszego artykułu, pasazerowie otrzymuja odszkodowanie
w wysokosci:
b) 400 EUR dla wszystkich lotów wewnatrzwspólnotowych dłuzszych niz 1 500 kilometrów

Prawda jest taka, ze pracownikom linii lotniczych wrecz nie wolno tych informacji udzielac i sa za to karani.
Spytajcie kiedys przy odprawie o formularz reklamacji ktory powinnien sie znajdowac w widocznym miejscu to zobaczycie przerazenie w jakie popadnie pracownik.

Rozpowszechnijcie te informacje gdzie sie da na pohybel przedstawicielom PLL LOT

Poprosilem zeby Eleftrja zamiescila formularz skargi do ULC w dziale druki do pobrania. Dobrze wydrukowac i miec przy sobie na lotnisku poniewaz w razie problemow lepiej jego tresc potwierdzic na miejscu.

Offline

 

#13 2010-07-17 13:44:55

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

Gabrielek słusznie zrobiłeś wrzucając całe fragmenty regulaminu, bo faktycznie moga nam się przydać

nie mniej jednak będę się upierać przy swoim
według mnie osoba, która już oddała swoje bagaże powinna zostać na lotnisku do czasu aż samolot przyleci
osobiście miałabym pewne obiekcje związane z powrotem do domu, bo może telefon mi się rozładuje, może faktycznie będę mieć sraczkę i nie zdążę odebrać, może samochód mi się zepsuje i nie dojadę
samolot pełen ludzi nie będzie czekał na mnie tylko dlatego,że postanowiłam być cwana
i odczekać czas opóźnienia w domu

wszyscy mamy takie same prawa jako pasażerowie i tego się trzymajmy

raz zdarzyło mi się lecieć z Larnaki , samolot był opóźniony, bo dziewczyny z obsługi szukały na lotnisku jednego pasażera, w efekcie straciłam dalsze połączenie.
.
a co do postu Thekli, która nie napisała całej prawdy już się nie wypowiem, szkoda słów
można kłamać lub naginać prawdę/ do wyboru/
czasem jednak warto mieć trochę samokrytyki
i przyznać się,że samemu też się nawaliło

Offline

 

#14 2010-07-17 14:46:58

thekla

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

ultramaryna napisał:

a co do postu Thekli, która nie napisała całej prawdy już się nie wypowiem, szkoda słów
można kłamać lub naginać prawdę/ do wyboru/
czasem jednak warto mieć trochę samokrytyki
i przyznać się,że samemu też się nawaliło

Co proszę?
Skoro już mnie o coś oskarżasz o kłamstwo lub jakieś naginanie faktów, bądź uprzejma powiedzie o co Ci chodzi.

Offline

 

#15 2010-07-17 14:57:01

ultramaryna

Użytkownik

Re: Kolejny szczyt niekompetencji

chyba już wystarczająco dużo napisałam na Twój temat
poczytaj sobie moje posty do tego tematu i wyciągnij wnioski

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://koracell.com.pl przegrywanie kaset vhs łódz